Emanacions d’energia orgó

Diferents dispositius d’orgonite on se’ls pot veure emetent la seva pròpia energia.


http://vimeo.com/26545156


http://vimeo.com/26548758

http://chemtrailgirona.wordpress.com/2011/07/21/emanacions-denergia-orgo/

5 responses to “Emanacions d’energia orgó

  1. Havia vist algun d’aquest tipus de videos, però en algun d’ells (no en aquests dos del post) em semblava que ho feien amb un llum per darrere i reflexava.
    La meva pregunta és: has fet tu algú d’aquests videos? Si és així, només es tracta de gravar amb una càmera un peça d’orgonita o s’ha de fer d’alguna manera especial?
    M’agradaria fer la prova.
    Gràcies.

  2. es impressionant! son com pulsos d’energia…tic tac tic tac.. mil gràcies pels videos

  3. Hola,
    Jo he fet els vídeos de Vimeo, els dos de Youtube són de la persona que em va dir com es feia si la càmera té la possibilitat de captar els infrarroigs o altres freqüències. (per saber-ho, una opció és mirar per la pantalla si es pot veure el llum que surt del comandament de la TV).

    Ha sigut una mica sorprenent el descubrir que ho podia gravar amb la sencilla càmera de fotos digital, amb el mòbil que tinc no puc veure-ho tant bé. Es mou la càmera fins que es capta la freqüència en que vibra l’objecte i llavors pots anar mirant o comences a filmar.

    També et dic que no hi cap cap llum al darrera encara que ho pugui semblar, només la llum natural d’il·luminació, tot surt de l’orgonite. 🙂

    Prova-ho!

    Per cert, vaig llegir alguna cosa que volien treure l’opció de gravar en infrarroig de les càmeres, (no sigui que veiem algunes coses…) però no sé bé a què feia referència…

  4. Sí, Lleida és impressionant, a més és divertit gravar-ho.

  5. Ok, donçs ja ho provaré. Gràcies!

Deixa un comentari

